Tuesday, December 1, 2009

Kemudahan terkini di pusat terapi.



SELAMAT DATANG KE PUSAT TERAPI HEALTH.

Kami menyediakan kemudahan dan peralatan yang terkini untuk keselesaan para pengunjung dan pasien kami. Kami juga sangat prihatin tentang kebersihan dan "hygiene" pusat terapi kami.



Kami memastikan bahawa pusat terapi dan segala peralatan sentiasa bersih. "Hygiene" dan kelesaan pusat terapi juga dipastikan sentiasa berada di dalam tahap tertinggi untuk anda sebagai pengunjung dan pasien kami.



Kami menyediakan dua bilik khas. Satu bilik dikhaskan untuk terapi bekam dan satu lagi untuk urutan badan. Bilik Terapi Bekam disediakan dengan katil dan trolley peralatan khusus untuk tujuan itu.



Semua peralatan adalah pakai buang kecuali beberapa peralatan yang mahal. Semua peralatan ini kami pastikan direndam dengan antiseptik selama 8 jam dan atau disembur dengan spirit dan atau dimasukkan ke dalam "sterilizer". Proses ini bergantung kepada kegunaan peralatan tersebut dan tahap pendedahan kepada bio hazard.



Kami memastikan setakat yang praktik iaitu keselamatan, kebersihan dan hygiene pusat terapi, semua kemudahan dan peralatannya dipelihara.

Kami juga menempah khas kerusi rehat untuk keselesaan pasien ketika refleksologi dan bekam lintah di kaki atau muka. Pasien kami dapat berehat dengan selesa disamping mendapatkan rawatan dan terapi dari kami.



Lampu garam gunung dipasang di pusat terapi untuk membunuh mikro organisme yang berada di dalam udara. Kami sedang berusaha untuk menambah aromatheraphy yang sesuai untuk ruang terapi dan ruang menunggu.

Kami juga telah, sedang dan akan terus menyediakan kemudahan dan peralatan yang terkini bermatlamat untuk memastikan keselamatan, kebersihan, hygiene dan keselesaan semua pengunjung dan pasien.

Sebelum Allah swt menurunkan penyakit, Dia menurunkan penawarnya terlebih dahulu. Kami berusaha untuk menyembuhkan pasien kami dengan suasana yang selesa, namun penyembuhan adalah milik Allah swt. Semoga dengan usaha yang bersungguh dengan diiringi dengan doa yang telus ikhlas, dikurniakanNya kesihatan kepada kita semua.

Semoga anda berpuashati dengan terapi, rawatan, layanan dan keselesaan yang kami sediakan.

No comments:

Post a Comment