Wednesday, July 14, 2010

Ageless - Produk Tokotrienol yang ajaib.

Salam,

Kita wajib bersyukur ke hadrat Allah swt kerana dikurniakan kelapa sawit yang menjadi komoditi utama Malaysia. Seterusnya, Hovid Bhd. iaitu syarikat gergasi Malaysia, pengeluar ubat-ubatan, herba dan makanan tambahan (supplement), di bawah anak syarikatnya iaitu Carotech Bhd. telah berjaya mengeluarkan tokotrienol iaitu komponen vitamin E yang terbaik dari kelapa sawit secara komersil.

Disamping itu, tokotrienol juga merupakan anti-oksidan, anti-kanser, anti-tumor, anti-virus, anti-bakteria, anti-fungus dan sebagainya. Ini telah dibuktikan oleh para saintis Hovid sendiri dan saintis di seluruh dunia seperti Prof. Dr. Chanden Sen (The Ohio State University).

Produk yang mengandungi tokotrienol yang dikeluarkan oleh Hovid Bhd. dikenali sebagai AgelessAgeless telah terbukti mempunyai kesan yang sangat baik untuk kesihatan.

MENCARI USAHAWAN

Hovid Bhd. telah berkecimpung dalam perniagaan ini selama lebih 45 tahun. Bermula dengan menjual teh herba "Ho Yan Hor" yang terkenal terutama di Ipoh, Perak. Hovid Bhd. telah terkenal di hospital-hospital dan farmasi-farmasi tempatan. Malahan telah mengeksport produk ini ke 70 buah negara luar.

Malangnya, produk Hovid Bhd. tidak begitu dikenali oleh rakyat kebanyakkan (Public). En. David Ho, pengasas Hovid Bhd. ingin supaya produk Hovid Bhd. yang diusahakan oleh RAKYAT MALAYSIA dikenali oleh semua orang setanding dengan syarikat-syarikat lain terutamanya syarikat-syarikat dari barat.

Oleh itu, Hovid Marketing Sdn. Bhd. salah sebuah anak syarikat Hovid Bhd.  telah ditubuhkan untuk memasarkan produk keluarannya atas jenama Hovidpure. Hovid Marketing Sdn. Bhd. mempunyai 400 jenis produk sendiri.Syarikat ini ingin menguasai 10 - 20% pasaran herba dan supplement Malaysia dalam masa 2 tahun dari sekarang. Pasaran herba dan supplement Malaysia yang ketika ini bernilai RM10 Billion setahun. Ini merupakan satu sasaran yang SANGAT LUMAYAN dan tidak mustahil untuk dicapai.

Untuk menembusi pasaran Malaysia, pemasaran berbilang tingkat (Multi-level Marketing - MLM) adalah kaedah yang terbaik. Ketika artikel ini ditulis, Hovid Marketing Sdn. Bhd. baru 6 minggu memulakan operasi MLMnya. Sekarang ini masih lagi mencari USAHAWAN dan STOKIS yang berminat untuk menjadi rakan terawal atau perintis untuk memajukan syarikat dan produk ini.

Sesiapa berminat untuk sama-sama berusaha memajukan diri sendiri, produk dan syarikat, sila hubungi saya untuk penerangan lanjut.

"Bersama menjana kekayaan di dunia dan akhirat"

Go Hovid...Go Ageless Milionaire!
007 Mohamad Husaini Husin

No comments:

Post a Comment