Thursday, March 4, 2010

Masalah kelakian dengan Bekam.




Salam,

Masalah kelakian seperti mati pucuk dan pancutan pra-matang menjadi masalah utama untuk lelaki dewasa ini. Masalah ini ketara kerana pelbagai sebab antaranya ialah masalah makanan beracun, kualiti air, kualiti udara, onani dan kurang senaman.

Kemaluan lelaki mempunyai banyak urat saraf halus dan dikatakan ianya sebanyak 6 ribu urat saraf. Urat-urat ini mungkin tersumbat oleh darah yang pekat bertoksik. Oleh itu, rawatan yang terbaik ialah dengan mengeluarkan darah tersebut dengan berbekam di sekitar kemaluan, peha dan pinggang. Darah yang keluar akan diganti oleh badan dengan darah baru yang lebih segar, lebih berupaya membawa oksigen dan nutrien, dan pastinya lebih berkualiti meningkatkan kadar pengaliran darah ke kemaluan.

Disamping itu, uratan traditional untuk melancarkan pelancaran darah sangat membantu untuk merawat masalah kelakian ini.

Rawatan herba tertentu seperti Herba Tenaga Hayat dari HPA merupakan herba yang hebat untuk diamalkan tanpa kesan sampingan.

Sure Up ™ Cream Plus dirumuskan dengan 100% minyak essential yang diekstrak daripada herba-herba terpilih dan berfungsi untuk mengurangkan rasa sensitif di bahagian kepala alat sulit lelaki, yang mana ini merupakan penyebab utama kepada ejakulasi pra matang.

Seruan saya kepada pemuda-pemudi supaya segera bernikah kerana fitnah nafsu dan kemaluan ini sangat hebat. Sekiranya sudah ada pilihan hati maka segeralah bernikah dan pelbagai masalah lain yang dihadapi boleh diselesaikan dengan berbincang dengan ibubapa atau pejabat agama yang terdekat. Tiada masalah yang tidak boleh diselesaikan.

Kepada ibubapa dan pejabat agama, permudahkan dalam urusan pernikahan ini. Semoga pasangan yang hendak bernikah itu mendapat berkat dari Allah SWT dan dikeluarkan mereka dari sebarang masalah yang dihadapi. Insya Allah

Wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment