Wednesday, October 28, 2009

Promosi Bekam di Seri Menanti.

Kami telah menyediakan gerai yang menyediakan pelbagai khidmat terapi sehingga 28hb Oktober sahaja. Terapi-terapi yang kami telah jalankan ialah Terapi Bekam Darah dengan menggunakan 3 kaedah (Jarum, pisau dan lintah), Urutan Refleksologi (Reflexologi), Akupuntur (Accupunture) dan urutan badan.

Kami juga menyediakan bilik yang bersesuaian untuk mereka yang pemalu dan inginkan "privacy" ketika menjalankan rawatan.


Kami membuat promosi istimewa untuk bekam lintah, harga asal kami ialah RM15.00 seekor termasuk pakej ubat-ubatan tetapi di karnival sempena pertabalan DYMM Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan, kami hanya mengenakan bayaran sebanyak RM6.00 seekor sahaja.

Permintaan agak baik tetapi jauh dari sasaran kami kerana kedudukan khemah/ gerai kami yang jauh dan terpencil dari pentas dan aktiviti utama. Kami juga tidak meneruskan promosi ini yang sepatutnya berakhir pada 31hb Oktober kerana pengunjung-pengunjung yang sangat kurang dan aktiviti-aktiviti karnival yang gagal menarik kehadiran orang ramai.

Namun, kami gembira kerana dapat menyediakan khidmat kami untuk pasien-pasien yang datang dari jauh dan amat teristimewa kepada pasien-pasien dari Seri Menanti dan Kuala Pilah.


Daulat Tuanku.

No comments:

Post a Comment